NUFFNANG

Monday, 19 February 2018

Geng cermin tandas

Sangat suka tengok cermin tapi taklah sampai nak selfie je manjang kat cermin. 
Tapi kali jadi pulak selfie. 
Dekat cermin tandas pulak tu. 


Inilah geng tandas teman. Hahaha. Dekat tandas pun jadi. 1st time ni ambik gambar kat cermin tandas.


1 comment:

  1. kmk gya juak kak ndak dpt nangga cermin ahahahaha

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.

Setahun sudah berlalu

Lama betul lea meninggalkan dunia blog ni. Macam-macam dah berlaku. Adli pun dah di tahun 1. Ada masa, ada ruang ada ketikanya lea akan samb...