MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 8 Mac 2017

Adli di majlis hari jadi teman-teman

Assalammualaikum semua.

Ada masa ni lea updatelah sikit-sikit ye. Nak letak juga gambar ni sebab nilah kenangan Adli menghadiri majlis harijadi teman-temannya.

Majlis Pertama.

Majlis harijadi Ika. Sama-sama duduk di rumah ibu. Ramai juga jemputannya. Korang tengoklah siapa yang beria sangat tu. Adli pantang tengok kek hari jadi. Memang dia ingat birthday dia jelah.





Majlis Kedua.

Majlis harijadinya khaleef. Tapi Adli dok panggil Khalid. Bff Adli di rumah ibu. Ada je benda nak dibuat. Sama-sama nakal.Hahaha. Ni kalau Adli baca bila dia dah besar nanti mau tergelak sendiri bila ingat apa dia buat masa kecik-kecik dulu.







3 ulasan:

  1. seronok la adli walaupun bukan besday dia

    BalasPadam
  2. singgah pagi...
    kalau nieyl de anak 1 hari nanti..
    nieyl pun nak coretkan segala kenangan membesar dia dlm blog.... :)

    BalasPadam
  3. adli hepi betul... msti dia tak sabo nk mkn kek tuh kan heheheh...
    pastu dpt jumpa kwn2

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.