MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Wednesday, 19 October 2016

Tertido di kedai cendol

Cendol dan rojak.
Sedapkan bila makan masa tengah cuaca panas.
Lagi-lagi bila cendol dan rojak yang sedap.
Bila dah kenyang mata pun layu.
Tu yang tertido tu.
Ke memang dah ngantuk.




6 comments:

  1. Betul-betul perut kenyang senang hati Adli ni Lea:)

    ReplyDelete
  2. amboih gaya dia tido tuh steady je hehehehe
    adli2

    ReplyDelete
  3. amboiiiiiiiiiiiiiiii adli!! kemain tdo siap silang tangan mcm tu....ni mengantuk sebab kekenyangan ke lea hahaahaha...tapi serius comel....

    betul tu, lieya pun kalo petang2 weekend tak tau nak mkn petang ape, harus pusing2 bangi cari cendol n rojak....mkn plak kat bawah pokok...lagi laa sedap...

    ReplyDelete
  4. amboi...sampai tertidur....

    ReplyDelete
  5. hehehe...comel betul dia tido... tangan tu win..

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.