MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 10 Oktober 2016

Adli dah 4 tahun dah

Alhamdulillah.

7.10.2016 yang lalu genaplah Adli 4 tahun. Alhamdulillah . Adli membesar dengan begitu sihat dan kuat. Hahahaha. Ada masa nak makan cukup masa nak nasi. Ada masa tak nak, asyik tak nak jelah dimulutnya. Tapi bila dah lapar boleh tanya umie masak apa.

Tahun depan insyaalah Adli akan masuk tadika dah. Semangat dah tu nak sekolah. Sebenarnya umie yang tak sabar nak tunggu Adli sekolah. Hahaha.

Kamu dah besar dah Adli. Doa umie dana bah semoga kamu membesar menjadi seorang anak yang soleh dan berjaya di dunia dan akhirat. Adui…dha menitik air mata ni. Mana yang faham dan tahu korang tahukan macam mana perasaan lea. Dah tak mo dah nangis-nangis ni.

Ok. Lea tinggalkan korang dengan gambar terkini Adli dengan video birthday boy nyanyi lagu birthday sendiri.











6 ulasan:

  1. singgah pagi...
    happy belated birthday adli...
    semoga menjadi anak yang soleh didunia dan akhirat...InsyaÁllah Amin...

    BalasPadam
  2. Happy birthday Adli sayang
    Tu dpt gitar/ukelele baru ke?

    Cepat masa berlalu kan Lea tahu-tahu dah nak sekolah lagi 3 bulan aje tau.

    BalasPadam
  3. Happy birthday Adli... makin hensem & bijak... cute nya dia ;)

    BalasPadam
  4. Selamat hari jadi abang adli...alhamdulilah moga dibesarkan dengan kasih sayang tak berbelah bahagi dari mama dan papa...mmmmuahhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  5. eppy belated birthday adli... moga jd anak yg soleh n berjaya

    BalasPadam
  6. Happy belated birthday, Adli. Semoga jadi anak yang berterusan memggembirakan umie dan abah. Memanglah sedih Lea bila mengenangkan anak dah semakin besar. Lagi-lagi yang ada anak satu, dua macam kita ni. Pada siapalah nanti kita nak berkasih- sayang ek...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.