NUFFNANG

Friday, 22 April 2016

Ragam 3 beranak bersama jutaan Ringgit Malaysia

Apa perasaan bila melihat jutaan duit ini? 
Wow.....
Dalam hati terus berkata .....
Kalaulah duit ini aku yang punya....
Tapi sayang...Bukan aku yang punya....
Ahmad Albab yang punya.
Hahaha.
Ni adalah perhentian terakhir di Galeri Kanak-kanak di Muzium dan Galeri Bank Negara.
Untuk kanak-kanak tapi orang tuan yang excited lebih.
Ok..layan gambar-gambar k.
Korang tengoklah Adli.
Macam-macam gaya dan macam-macam rupa.








Sasana Kijang

4 comments:

  1. Salam jumaat..
    Singgah pagi...
    happy family ♥

    ReplyDelete
  2. hahaha...dik bebudak tengok duit juta2 camtu ape jelah yg diorang tahu...lain la mak apak dia kan kompom teruja tak henggat...kikiki

    ReplyDelete
  3. Wahhhh rajinnya ke sini Lea...

    ReplyDelete
  4. kan best kalau dapat golek2 atas duit...hehe...

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.

Setahun sudah berlalu

Lama betul lea meninggalkan dunia blog ni. Macam-macam dah berlaku. Adli pun dah di tahun 1. Ada masa, ada ruang ada ketikanya lea akan samb...