MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Thursday, 11 February 2016

Misi menyelamat tapi SUPERMAN tido

Korang tengok bujang lea ni. Dah bangun jam 5 tadi. Terus nak tengok tv nak tengok kartun katanya. Lastnya kartun tengok dia. Duduk macam ni pun boleh lena ye Adli.

Bila lea cakap cepatlah. Pergi rumah ibu. Nak naik kereta ke naik moto. Dengan mata pejam dia menjawab nak naik moto. Hehehe. Dia dengar tu apa yang kita cakap. Adli..Adli..


5 comments:

  1. awalnya kul5 pagi dh bangun... goodboy adli

    ReplyDelete
  2. Hihi...masih mengantuk tu Lea
    Tapi telinga mendengar juga:)

    ReplyDelete
  3. hensem superman tdo niiii....sian mangsa2 yg perlukan pertolongan kene tgu superman bangun dulu kekeekekekek

    ReplyDelete
  4. Pukul 5 pagi superman dah bangun? Awalnya ... Superman mengantuk tu misi menyelamat hari sebelumnya pun tamat lewat tengah malam kot!

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.