MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Tuesday, 15 December 2015

Alhamdulillah rezeki orang belanja makan

Alhamdulillah. Duduk dekat seksyen pentadbiran ni orangnya pemurah-pemurah belaka. Ada je yang belanja makan. Ni anak buah belanja KFC. Bila dah lama tak makan, jadi sedap pulak KFC ni. Ke free yang buat sedap. Hehehe. Terima kasih zal. Semoga murah rezeki lain kali boleh belanja lagi.


Time ni pulak En. Aziz belanja makan. Belanja makan nasi campur di Kajang. Dia belanja seksyen Pentadbiran, Kewangan dan IT. Siap dengan sate lagi tu. Alhamdulillah kenyang. Terima kasih En. Aziz. Semoga dipanjangka umur dan dimurahkan lagi rezeki.

Tidak salah kan, jika ada rezeki lebih tu kita belanja orang. Kadang-kadang bahagian rezeki yang kita dapat tu adalah milik orang lain. Cuma dia datang melalui kita. 





Ni nasi tuan rumah. Sup sayur , daging masak kicap dan sambal belacan sikit. Saya adalah penggemar sup.



6 comments:

  1. alhamdulillah semoga yg belanja tu murah rezeki selalu

    ReplyDelete
  2. bestnyer bila di belanja kwn2....
    kt opis dana nih pun ramai yg suke belanja tp kami suke bt potluck tp bos2 or pegawai2 sini xpnh nk banjer2 anak buah huhuhu...

    tp kan... apa isi dlm tin julies tuh... besar btl tong nyer

    ReplyDelete
  3. wahh syok tu lea....rezeki bertimpa2 gituuu..bagus dpt bos sporting gitu...tak kedekut nak belanja sekali sekale..... tapi tang sedap sebab free tu ade betulnye jugak tu lea kekekeekek...

    ReplyDelete
  4. Bila sesekali dapat berkumpul macam ni meriah.. ;)
    Moga makin murah rezeki mereka.

    ReplyDelete
  5. Betu...betul...moga murah rezeki org yg belanja tu. Okje pun suka sup jugak tp suka hirup Lea

    ReplyDelete
  6. rindok eh. lamak sik mkn kfc tok kak hehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.