MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Monday, 25 May 2015

Jalan-jalan di hujung minggu sambil menghayati indahnya ciptaan Tuhan

Hujung minggu kalau takde apa nak buat kami tiga beranak suka pusing-pusing dekat Cyberjaya. Kalau ada jalan baru siap kami sukalah ikut jalan tu. Nak tengok sampai mana jalan tu. Rasanya ada jalan baru sampai ke Dengkil rasanya.

Suami singgah sekejap dekat tasik lombong sebab tengok gambar yang memancing. Tanya dekat pemancing dekat situ, ikan apa yang selalu dapat. Ikan patin rasanya. Bila terdengar patin teringat dengan gulai tempoyak. Sedapnya...Ingat nak makan je.

Korang tengoklah Adli, kalau boleh dia nak berenang tu. Sikit-sikit dia berjalan ke tepi tu. 



Ni masa perjalanan nak balik. Dekat nak mahgrib. Cantik kan. Suuh suami berhenti sekejap lea nak ambik gambar. Adli pun sibuk.... tengok mie..cantik tak?




5 comments:

  1. subhanallah..cantik temgok matahari terbenam

    ReplyDelete
  2. Subhanallah cantiknya ciptaan Allah..

    ReplyDelete
  3. memang cantik sungguh.....

    ReplyDelete
  4. subhanallah..cantiknya permandangan

    ReplyDelete
  5. cantiknya lah hai cc. walhal ada banyak je tmpt cantik sekitar kita cuma x tahu je. hehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.