MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Thursday, 14 May 2015

Bila adli nak roti tanai


Pada suatu petang ada seorang budak cakap dengan abah, abah...jom roti tanai. Pandai dah nak minta roti canai. Abah pun bawalah. Sampai-sampai je kedai semua anai..dok pergi kat dia salam dia. Habis jugaklah setengah keping roti canai dan segelas milo ais. Ni masa dia nak makan. Kalau dia tak nak makan bagi apa pun jawapannya tak naklah

6 comments:

  1. dah pandai request nak mkn apa ye...
    mcm dah besar je..hehe...comel je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pandai dha. macam-macam dia request kat rumah

      Delete
  2. Replies
    1. sedap aunty...jawab adli. hehehe

      Delete
  3. adli..cik yan pun suka roti tanai..cik yan nak ikut adli boleh tak :-))

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.