MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Friday, 1 May 2015

Baru nampak dia penat. Kalau tak....

Sambung lagi cerita jalan-jalan di Hari Ahad.

Lepas ke Muzium Tentera Udara kami ke Tugu Negara. betul-betul rombongan sekolah kami hari tu. Dengan panasnya. Ramai pulak pelancong yang datang ke Tugu Negara hari tu. Adli seperti biasa memang akan lari sana , lari sini. Tapi yang bestnya dia boleh duduk kat tangga cakap apa? 

Abah... enatlah Adli. 

Hahahaha. Tau pun penat. Siap minta umienya belikan aiskrim satu.

Ada juga gambar 3 beranak

Sibuk je abah suruh dia bergambar kat lambang negeri perak. Awak orang Sarawaklah. Sama dengan umie. Kita lahir kat Sarawaklah Adli. Hihihihi

Orang penat katanya. Tengoklah tu. Kalau boleh dia nak terjun dalam kolam tu


3 comments:

  1. manis senyuman adli :-))..cian dia letih

    ReplyDelete
  2. Hensem betul adli.manis senyumannya.penat sikit tp tentu seronok ke tugu negara kan adli

    ReplyDelete
  3. dulu-dulu kalau family dari kampung datang ke KL bawa ke tempat yang free cam gini la. hahahaha, maklum lah datang cam rombongan che kiah. nak bawak ke tempat bertiket hari-hari maunya nipis poket. huhuhu

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.