MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 13 Mei 2015

Alamak kata Adli

Assalammualaikum semua. Lama betul dah bersiaran. Minta maaflah. Tuan rumah tak sihat. Kena cirit birit sampai dua hari MC. Apa ntah dimakan. Yang lea ingat hari Ahad tu segala benda lea makan. Makanan dari selatan, utara, timur dan barat Malaysia semua masuk. Mana taknya berpuluh kali ke tandas. Ikutkan sangat nafsu nak makan.

Oklah. Ni cerita minggu lepas. lea biar je Adli main basikal sorang-sorang. Sambil tu memang perati jugaklah. Lea perati je dok pomen seat basikalnya. Dia dok cabut seat tu. Macam mana ntah dia boleh pusing skru tu. Ada je nak dibuatnya. Yang paling best dialog Adli sorang-sorang.

Alamak........kusi cabut. Macam mana ni.

Hihihi. Dia usaha tu nak pasnag balik. Akhirnya abah pun balik. Dia pun berlari dekat abah bagi tahu kusi cabut. Akhirnya dua beranak tu dok kerjakan balik seat basikal Adli.




6 ulasan:

  1. patut lama tak bersiaran Lea..kena cirit birit ye..harap dah sembuh lah ya.. amboi adli, kecik2 dah jadi pomen ye...hehe..samalah abg pae tu ha..

    BalasPadam
  2. hehehe....pandainya dia ikhtiar untuk cuba baiki balik "kusi yang tercabut" tuh

    BalasPadam
  3. kecik2 dah jadi pomen ke ni
    semoga cepat baik ya Lea..

    BalasPadam
  4. heheheh pandai dia... alamak yek, kire2 mcm tak sangka lah blh tercabut tu yek...

    bdk lelaki mmg gitu kan... keje nyer nk jd pomen je sume menan dia

    BalasPadam
  5. haha...mesti comel je kan masa dia ckp alamak tu...

    BalasPadam
  6. alolo comelnya adli...tahu ke betulkan tu adli....beria ia nampaknya tu :-))

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.