MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Wednesday, 6 May 2015

Ajak umie pergi sekolah





Umie...jom g sekolah.naik basikal.
Pandailah dak Adli tu. Baldi lego dijadikannya helmet. Diambik karang menangis macam org kena pukul.

Pernah disuatu ketika abah boleh tak perasan bawa Adli naik motor pakai helmet baldi.





10 comments:

  1. hehehe...lawak tul helmet Adli....

    ReplyDelete
  2. aduh comel betul adli ni tau..anak sy aiman dulu sebaya adli ni suka jadi kan periuk kecik pulak sebagai helmet.hehe..

    ReplyDelete
  3. hihihi lawak Adli..nak bonceng mama naik basikal lah tu gi sekolah...:)

    ReplyDelete
  4. lahai... lawo nyer helmet dia tuh...
    tak penah acik jumpa org pakai helmet mcm adli tau

    ReplyDelete
  5. Hihi... budak cerdik ada aje akal dia nak buat Lea
    Boleh terfikir pulak tu guna baldi mainannya:)

    ReplyDelete
  6. cik yan nak ikut leh tak adli :-))

    ReplyDelete
  7. ha..ha.. boleh yer pakai topi keledar baldi...

    ReplyDelete
  8. Ada jer idea Adli ni. Memang bijak.

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.