MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 14 Mei 2015

Ada budak merajuk di majlis sanding Bella & Waqie

Majlis ni diadakan pada 3 Mei lepas di Dewan Utusan. Meriah sangat majlisnya.
Korang layanlah selfie Adli dan kakak-kakak sepupu 

Kami pun nak selfie sama
Korang tengoklah anak bujang lea tu. Nak minta didukung. Datanglah manja tu. Dah tu terpaksa bagi handphone tengok cerita upin ipin nak bagi dia duduk. Kalau tak berlari je kerjanya. Yang paling lea risau dok nak main lif je.
Keluarga kecik kami

Ada budak merajuk. Buka selipar, duduk bersila dan tengok luar bila kena marah ngan umie.
Umie pujuklah.

Umie: Jom Adli tengok pengantin
Adli: Tak naklah.

Hahahaha. nadanya memang nada merajuk.

Pengantin lelaki adalah seorang kapten. Jadinya memang ikut style tenteralah. Yang bestnya ada beg pipe. Terus hilang merajuk Adli . 



Pengantin bersanding kita ambil gambar dekat photobooth ye.
Bella ni kalau korang ikuti rancangan Vokal Bukan Sekadar Rupa 2 dialah salah seorang yang bertanding. 

Tahniah buat pengantin berdua.

Baliknya kita singgah jalan TAR cuci-cuci mata




1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.