MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 5 April 2015

Mi Bandung Sedap


Ni cerita semasa pergi ke Pasar Borong Selangor hari tu. Suami pernah cakap kalau nak makan mi bandung sedap macam dekat muar punya ada dekat sini. Balik dari Pasar Borong akak ipar ajak minum dan suami bawalah ke kedai ni. Selera As Nandong ni dekat tapak uptown dekat sebelah  Pasar Borong Selangor. Kedainya betul2 dekat dengan taman permainan.
Sewaktu nak order, tukang ambik order siap cakap kalau mi bandung kena tunggu setengah jam. Orang ramai dia cakap. Tapi memang ramai pun orang malam tu.Teringin nak makan mi bandung yang sedap tu sanggup tunggu ok. Bila dah sampai tak sampai setengah jam pun. Ok,,,bagus-bagus. Rasanya? Memang sedap. Tak rugipun tunggu. Situ ada jual soto jugak. Kegemaran lea tu. Gambar mi bandung lea tak ambik sebab duduk kat luar gelap. Nnati-nanti kalau makan lagi lea ambik gambar ok.
Harganya hanya RM6 sepinggan. Dengan harga tu lea berpuas hati dengan mi bandung yang terhidang.


Seronoklah Adli. Segelas milo ais dia sorang je minum

3 ulasan:

  1. adli ..cik yan nak sikit air milo boleh tak
    :-))..mee bandung memang sedap..lbih2 lagi kalau ada udang kan

    BalasPadam
  2. mee Bandung peberet sy tu..tp klu mee Bandung muar yg letak udang kering kuahnya tu sy kureng sikit

    BalasPadam
  3. TQ info, saya penggemar mee bandung. Pasti akan saya terjah nanti.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.