MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 13 April 2015

Meja makan pengantin @ makan beradap


Meja makan pengantin ni lauk-lauknya pergh.... mengancam semuanya. Korang tengoklah udang dekat pinggan pengantin lelaki tu. Mana-mana yang pernah lalui saat ini korang kenyang ke masa makan beradap ni? Lea dulu main telan je. Makan sikit je. Hahaha. Malu punya pasal dah tu kena kontrol. Mana nak main makan je. Hahahaha.

Tapi yang untung lepas pengantin makanlah. Semua sedara mara pakat dok habiskan lauk-lauk kalau banyak lebihnyalah. Kalau takde bukan rezeki. Hehehe

3 ulasan:

  1. hehehehhe mmg gitu lah kan... bkn main sedap2 n lawo2 hidangan n menu kt meja mkn beradab pantin... tp pantin mkn malu2 kucen...

    BalasPadam
  2. Saya dulu, lepas majlis, saya baham lauk meja beradab...hahaha

    BalasPadam
  3. Dulu masa jaga pengantin . Kawan saya yg kahwin tu tak leh makan kat meja sanding. makan light light lah. kesudahannya saya dan family dia habiskan eheheheh

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.