MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 1 April 2015

Cuaca tak menentu

Sekarang ni baru bulan 4 kan. Tapi cuaca dah macam bulan 12 dulu-dulu. Musim tengkujuh kan. Sekarang cuaca memang tak menentu. Kalau dah panas, panas sangat-sangat. Kalau dah hujan tu hujan selebat lebatnya. KuasaNya kan. Kita hanya manusia biasa. Dialah penentu segala.

Video ni diambil semasa nak ambil anak rumah pengasuh. Lebat betul hujannya.

A video posted by Mon Montana (@m0nal3a_ismail) on



5 ulasan:

  1. Sewaktu kakak menaip komen ini bumi JB sedang disirami hujan yg sangat lebat. Harapnya reda sebelum keluar office petang ni..

    BalasPadam
  2. Dah macam musim tengkujuh pulak kan mona.. tiap2 ptg akak ambil anak2.. semua takut bunyi guruh tu.. pastu kilat pun sama..

    BalasPadam
  3. aku gi keje balik keje naik motor, dah dua hari berturut aku kena hujan masa balik keje...harap ptg ni tak lebat la...huhu...

    BalasPadam
  4. musim hujan ptg tp tgri bkn main pns... masa balik johor aritu pun camni tp nyer otw tuh lalu melaka n negeri sembilan panas berdeting...

    BalasPadam
  5. betul!Kat Kedah ni klu siang panas betul.sekarang bila petang bawak ke makan selalu juga hujan

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.