MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Monday, 30 March 2015

Trucks and Tractors Pilihan Adli

Assalammualaikum semua.
Hari tu pergi ke kedai buku POPULAR. Ingat nak cari buku ABC yang tahan lasak sikit untuk Adli. Tapi bila sampai kat sana pergi dekat buku kanak-kanak dia boleh nampak buku Trucks and Tractors ni. Terus ambik ok. Tanak nak lepas-lepas dah. Nasib baik bukunya tahan lasak sikit dan harga pun ok. Adli...Adli. Kecohlah dia dari dalam kereta sampai ke rumah dok tunjuk buku dia tu. Sibuk je ngan lori simen ngan lori tanah. 






7 comments:

  1. Amboi ini belum pandai cakap lagi tapi cerdiknya mengalahkan budak dah sekolah...

    ReplyDelete
  2. so sweet...:-)) suka tengok adli dwngan bukunya...beria ia menilik gambar tu..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. @Kakzakie Memang kak. entah apa2 yang dia cakap tu

    ReplyDelete
  6. pandai..baguslah suka buku!

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.