MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 9 Mac 2015

Taman Persahabatan China di Putrajaya

Sebenarnya tak tau juga pasal taman ni . Tapi bila tengok kawan-kawna dok update dalam facebook dna instagram mulalah menggoogle. Rupanya dekat tapak Floria je pun. Cuma mungkin kedudukkannya ke dalam sikit tu yang ramai tak tahu tu.Lagipun rasanya taman ni tak siap lagi sebab kecik je dan ada binaan-binaan yang tengah dibuat.

Taman ni sangat cantik. Ada binaan macam dekat negara China. Ada kolamnya. Kalau untuk bergambar memang cantik sangat-sangat. Masa kami datang hari tu ada sepasang pengantin tengah ambil gambar.

Oklah. Korang layanlah gambar kami ni.















Jika suka entry ini like ye

8 ulasan:

  1. semalam pun ke Putrajaya gak. Terperasan la signboard taman nie, tapi takde la singgah sebab tak tahu apa yang ada kat dalam tu. Sudahnya pusing2 kat kawasan masjid tu jer.... hahaha

    BalasPadam
  2. Ohhhh....terima kasih bagi tau...Cantik taman ni..
    Saya pun baru tahu ni..:)

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. aa'ah.mcm kat negeri china. tembok besar je takde kak

      Padam
  4. tmpt ni mcm tak diwar2kan lg kwjdn dia.mgkin sbb blm siap spnhnya atau mgkin dibina smpena floria 2015..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.