MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 26 Mac 2015

DPulze Cyberjaya


Semalam lea bercuti 1 hari. Ada urusan yang perlu dibuat. Kebetulan suami juga cuti sebab pun sama ada benda yang kena buat. Settle semua kerja lebih kurang jam 2 petang. Balik rumah rehat-rehat dulu jam 4.30 petang ambik Adli dekat rumah pengasuh sebab nak bawa dia jalan-jalan.

Tak tau sebenarnya nak jalan mana dan akhirnya kami ke Shopping Mall yang baru buka di Cyberjaya. Nama pun tak tau ok. Dah masuk dalam tu baru baca nama shopping mall ni. DPulze Cyberjaya namanya. Lea suka kat sini. Tak sesak. Suka...suka...Mungkin sebab baru lagi banyak lagi kedai yang tak buka. Apa yang best DAISO dan MPH ada. Lagi lea suka. Ok. Kalau korang nak terjah DPulze ni lea sertakan sekali jalan  nak ke sana ye.


1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.