MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Friday, 27 March 2015

Bila Adli Bersuka Ria

Di DPulze Cyberjaya ada satu tempat yang dikhaskan untuk budak-budak. Macam-macam permainan yang ada. Tapi nak masuk dan main kena ada kad Molly Fantasy dekat gambar di bawah. Kad RM2 . Korang boleh topup berapa je korang nak.


Adli seperti biasa suka permainan yang macam ni. Helikopter, kapal, kereta memang pilihan dia. Budak lelaki kot kan.


Ada satu kawasan di dalamnya ada ruang kecik untuk yang dekat bawah ni. Dalamnya adalah permainan yang erkaitan dengan Sushi , Kichen. Ala...senang cerita macam main pondok-pondoklah.


Yang paling syok Adli main bola-bola nilah. Tak nak keluar. 30 minit RM5. Puaslah dia melompat, terjun, ala-ala berenang dalam tu. Sukahatilah Adli janji kamu bahagia dan gembira. Hihihihi. Yang bestnya Adli pakai baju biru seluar pun biru ye Adli.







4 comments:

  1. asalamualaikum..salam jumaat...gembira adli dalam longokan bola tu..nampak kepala aje...keletah anak yang sedang membesar memang comel...

    ReplyDelete
  2. Kakak yg seronok tengok Adli bermain sendiri dgn bebola biru. Tengok airmuka Adli pun tahu betapa happynya dia:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang dia seronok sangat.Sampai tak nak balik

      Delete

Terima kasih atas komen anda.