MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 12 Februari 2015

Walaupun sebakul mainan.....

 Assalammualaikum.

Hari ni nak bercerita tentang dak Adli ni. Dekat rumah dh macam-amcam mainan yang dibeli dan lebih setengah darinya adalah lori-lori dan jengkaut yang pelbagai saiz. Tapi dak Adli ni benda yang bukan mainanlah yang dia nak main.

Korang tengoklah gambar ni. Habis dibawanya satu rumah beg TESCO ni. Mula-mula dia letak mainan dia. Ke sana sini dia bawak walaupun berat. Akhirnya dia letak kepalanya dalam tu sambil naik basikal. Bahaya ni Kena pengawasan ibu bapa. Takut anak lemas dalam beg tu.



Ni pulak penyangkut baju. Mana dia dapat ntah. Dia letak dikepala macam tu . Pening kepala dibuatnya. Macam-macam yang dia buat. Nak diminta penyangkut baju tu menangis meraong-raong. Biarlah dia main dengan pengawasan umienya ni.


Ni pulak dia mengayuh basikal dengan tangan. Macam tulah dia bermain. Dah tu keluarlah bunyi motor dia weng...weng... Lea dok perati je. Kadang-kadang nak tergelak pun ada. Rasa geram pun ada.

A video posted by Mon Montana (@m0nal3a_ismail) on

 Jika suka entry ini like ye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.