MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 10 Februari 2015

Video kentut Adli

A video posted by Mon Montana (@m0nal3a_ismail) on
Sebenarnya takde sapa yang kentut pun. Adli yang gelak beria. Suami baring atas simen. Bila nak bangun kan badan macam terlekat dekat simen tu dah tu mengeluarkan bunyi macam bunyi kentut. Tu yang Adli kata kentut tu.

Adli,

Bila ada bau semacam je , lea tanya berak ke kentut. Dia takkan cakap berak.Mesti dia cakap kentut. Dia tak suka kita basuh punggung dia. Hahahaha. Kalau dah tak larat menanggung beban dekat pampers tu barulah dia cakap mie...li yak. Hahahaha. Suka dengar dia sebut perkataan kentut tu. Ketut..............


Jika suka entry ini like ye



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.