MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 9 Februari 2015

Depan istana kehakiman

Jalan-jalan di Putrajaya. Tak jemu ke lea? Kerja kat Putrajaya , jalan-jalan pun kat Putrajaya. Takde istilah jemulah.Walaupun merupakan pusat pentadbiran tetatpi tak kurang juga tempat menarik untuk dilawati.

Bawa Adli duduk depan Istana Kehakiman. Malam-malam ramai juga yang duduk sini. Siap bentang tikar dan bawa makanan dari rumah. Ramai budak main skateboard. Adli pun syok tengok budak-budak main skateboard ni. Dah tu nak minta main skateboard tu. Aduh nak. Awak tu kecik lagi. Nanti bila dah besar sikit umie belikan ye.

Pergi dengan kakak ipar dan anak-anaknya

Tengok anak bujangku dengan topi terbaliknya, dengan peacenya...
Lama dah tak bergambar berdua dengan suami

Tengoklah Adli. Bukannya reti diam

Rasa dia dah besar benar dah tu.

Jika suka entry ini like ye

3 ulasan:

  1. wahhhh..siap picnic lagi tu depan Istana Kehakiman...hihihih..

    ya, saya pun suka jalan2 ke Putrajaya....cantik, tersusun..

    BalasPadam
  2. Ohhhh...... okje tak pernah ke sini. Kalau Dataran Putrajaya, dulu dulu selalu jugak .....masa bebudak kecik. Mmg seronok mereka main sebab kwsn luaskan...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.