MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 17 Februari 2015

Berlari di padang Dataran Shah Alam

Ni cerita minggu lepas. Tak tau dah nak bawa Adli jalan-jalan. Akhirnya kita ke Shah Alam. Bawa sekali kakak ipar dan anak-anak. Dah sampai Shah Alam tak tahu pulak ke mana. Akhirnya kita ke Dataran Shah Alam. Nak bagi Adli lari puas-puas dekat padang yang luas.




Korang tengok jelah Adli tu. Suka sangat. Habis satu padang di jelajahnya.Dia berlari, dia melompat. Rasa macam dunia ini dia yang punya. Hehehehe. Takpe Adli umie dan abah bagi peluang. Korang layan jelah gambar-gambar Adli ni.




Akhirnya dia dah penat. Dia duduk sambil dia mengutip apa-apa yang dia nampka pelik dekat padang tu. Mulalah mulut umie dan ibu tak diam dibuatnya. Balik jam 9 lebih macam tu. Sampai rumah, mandikan Adli sekali lagi, dia minta susu tak sampai 5 minit macam tu dah...tidur dengan lenanya sampai pagi.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.