MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 20 Januari 2015

Roman Cinta ...... Caliph Buskers

Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera semua.

Sekarang Caliph Buskers telah menjadi bualan mulut ke mulut orang Malaysia. Biar pun kurang dari satu segi tapi mereka dikurniakan suara dan bakat yang sangat-sangat istimewa. Sejujurnya lea sebelum ini memang tak layan dah lagu-lagu penyanyi sekarang. Tanyalah sapa-sapa penyanyi memang lea tak kenal dah terutamanya yang baru-baru. Lagu pun.... lagu yang betul-betul masuk dengan jiwa baru boleh layan. Lagu yang lea boleh layan sekarang lagu Mewangi dari Akim dan Di Pintu Syurga dari Dayang Nurafizah. Lagu Roman Cinta ni malam AJL29 baru lea hayati betul-betul.Memang sedap dan bertambah sedap bila dinyanyikan oleh insan yang sangat istimewa. Tengok rakaman berulang kali dekat TV pun lea lea tak bosan. Sejujurnya lea memang terhibur dengan persembahan mereka. Rasa dekat jiwa. 

Bila dah minat mullah mencari info mengenai mereka. Search dekat YOUTUBE macam-macam lagu yang mereka bawa. Semuanya best. Kenapalah lambat tahu mengenai mereka ni kan. Sebelum ni mereka akan membuat persembahan di hadapan SOGO. Tapi lepas ni ada lagi ke tak ya. Yelah orang dah popular. Mungkin Edry ada perancangan untuk mereka. Harap selepas ni mereka akan lebih berjaya di dalam industri ini. Mereka istimewa dan sangat istimewa.


Ok.korang layanlah video ni. Dengan lirik lagu Roman Cinta sekali lea sertakan.







Sejak kamu pergi menjauh
Sudah tiada udara untuk diriku hembus
Denyutan nadi pun terbentur melumpuh
Dalam hening jiwa

Jika kamu tak percayakanku
Belahkanlah dada dan kau intiplah di situ
Pasti akan jumpa kasih yang menyala meratap dirimu

Kerana kau satu-satunya 
Cinta agung yang paling kudamba
Tanpamu hilanglah makna
Untuk menikmati romancinta

Aku akan setia selamanya
Selagi masih bernyawa
Pulangkan kembali romancinta
Yang kau bawa pergi

Tanpa kamu menyiram kalbu
Punah semua harapan larut dalam mimpi
Batinku meronta
kau ulang semula
Menyayangi aku

Kerana kau satu-satunya 
Cinta agung yang paling kudamba
Tanpamu hilanglah makna
Untuk menikmati romancinta

Aku akan setia selamanya
Selagi masih bernyawa
Pulangkan kembali romancinta
Yang kau bawa pergi

Beri semula
Hatiku rasa
Romancinta

1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.