MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 14 Januari 2015

Majlis Bertandang Sharmeen Dan Fitri

Assalammualaikum semua.

Baru ada kerajinan untuk mengupdate blog. Cerita ni pada 3 Januari lepas. Majlis di adakan di Dewan Ikram Bangi. Rombongan pengantin perempuan tak ramai. Adalah dalam 10 orang kot. 


Adli sebelum bergerak dah siap kayuh basikal.Dah tu cakap jomlah mi...cepatlah mi.. Tak sabar-sabar. Sekarang pantang dia tengok umienya bertudung mesti ingat nak jalan je.


Sebelum gerak ke rumah penganin kami singgah sarapan dekat mamak dulu. Adli semestiny aroti canai yang dia nak. Air pula milo ais tapi mintak kurang ais. Dia mesti nak nampak ada ais dalam air milo tu walaupun hanya seketul ais.

Rombongan pengantin perempuan. Suami, pakcik dan ayah pengantin perempuan.

Nilah pengantinnya.Lawa kan.Persalinan pengantin dari akad nikah, sanding dekat kuching dan sanding dekat sini semuanya putih.Suka lea tengok,Warnanya suci murni gitu.


Bergambar kenangan dengan pengantin. Macam manalah boleh terambil baju batik hitam.Baju kerja pulak tu. Kadang-kadang pikir lain buat lain. Takpelah janji berbaju kan.

Ok. Ni dua rang si cilik. Adui..Tak reti diam. Nak ke pelamin je kerjanya.Maknya makan main telan je dah. Lastnya bila didudukkan dekat pelamin.Seronok pulak tu. Adli dengan zara sebaya.Tua Adli 23 hari je. 

2 ulasan:

  1. omeinyaa dia pakai songkok. tahniahh untuk mempelai :D

    BalasPadam
  2. Semoga berpanjangan jodoh mereka hingga ke hujung nyawa...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.