MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 19 Januari 2015

Bila Adli main ola katanya

Assalammmualaikum semua. Salam hari Isnin. Apa kabar hari ni. Harap semuanya sihat ye.



Ni cerita malam tadi. Kesian dekat anak.Abahnya kerja je. Sabtu ahad pun kerja.Jadi malamlah bawa Adli keluar. Ingat nak pusing-pusing Putrajaya tapi Adli ni pula siap bawa bola. Nak main ola katanya. Jadinya singahlah depan Perbadanan Putrajaya. Main bola dekat padang rumput kat sama. Bukan main seronok Adli. Berlari, baling bola dan tendang bola. Suka snagat dia.

Gambar ni pengasuh whatsupkan. Orang lain sibuk main dia sibuk dengan kudanya tu. Kuda tu beli dekat Teluk Intan. Dekat kedai bundle.Pergi pun saja nak tengok je. Tapi Adli ni pulak sibuknya dia sampai dia terjumpa kuda ni. Tak lepas pulak tu.Sanggup seret ke kereta.Tapi nasib baik RM5 je.Tu pun abang ipar dekat Taiping yang bayarkan. Tinggalkan dekat rumah pengasuh je.Kalau bawa dekat rumah takut sempit rumah.Rumah dahlah kecik. Dengan basikalnya lagi belum lagi campur mainan Adli yang sentiasa diselerakkannya.

Adli...adli...peace ke melombong bijih tu.



Gambar ni adik whatsupkan petang semalam. Air dah naik dah. Ada sesetengah kawasan dekat Kuching dan banjir dah. Harap banjir dekat Kuching tak seteruk banjir di negeri pantai timur baru-baru ni. Bila tengok mangsa banjir baru-baru ini menitik juga air mata.Yelah tak dapat dibayangkan macam mana mereka nak memulakan hidup selepas kediaman rosak teruk dan ada diantaranya dah takde dah kediaman. Harap mereka sabar dan tabah menghadapi ujian itu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.