MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 31 Disember 2014

SELAMAT TINGGAL 2014 SELAMAT DATANG 2015

Assalammualaikum semua.

Alhamdulillah dah di hari terkahir di tahun 2014. Sekejap betul masa berlalu kan. Macam-macam dah dilalui sepanjang tahun 2014. Ada suka, ada duka, ada yang membuat kita tersenyum suka, ketawa riang dan ada yang membuatkan kita menitiskan air mata. Itulah yang dinamakan kehidupan.

Bagi lea sendiri apa yang berlaku akan dijadikan panduan untuk kehidupan yang akan datang. Dugaan yang datang akan dijadikan pengalaman. Moga tidak diulangi kesilapan itu. Pengalaman adalah pengajaran yang terbaik sekali. Apa yang mengembirakan akan dikenang.

2014

Pada bulan Mac 2014 kami menerima ahli keluarga baru. Adik bungsu lea berkahwin dengan jejaka pilihannya. Alhamdulillah semua anak perempuan mak dah mendirikan rumahtangga. Yelah keluarga kecik je kan. Perempuan pulak semuanya. Kemeriahan perkahwinan adik boleh baca dekat sini.KLIK SINI

Pada Mei 2014 suami pulak patah tangan.Boleh baca dekat entri ini. KLIK SINI

2015


Ditahun 2015 diharap rezeki dariNya semakin murah, diberikan kesihatan yang baik dan semoga 2015 memberi lebih sinar kegembiraan dan kebahagiaan kepada kami sekeluarga.Doa lea juga buat kalian semua.


1 ulasan:

  1. Selamat Tahun Baru...Semoga hari mendatang lebih diberkati...Amin...Insya Allah

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.