MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 25 September 2014

PICC di waktu malam

Assalammualaikum semua.

Salam Hari Khamis.

Esok hari Jumaat dah kan.

Lusa kita cuti. Yahoo…..

Ni cerita sabtu lepas rasanya. Malam tu selepas makan malam masing-masing buat hal masing-masing. Lea seperti biasa layan tv sorang-sorang. Suami lak dok layan hp. Adli seperti biasa dengan mainannya. Bosannya. “Bang..Jom jalan-jalan.Pusing-pusing.” Tapi hakikatnya di dalam hati tak tau ke mana. Lastnya call kakak ipar ajak dia pusing-pusing.Mula-mula nak ke Dataran Putrajaya. Tapi jem pulak.Suami u-turn.  Akhirnya ke PICC kita. Tak masuk dalam pun.Dekat-dekat luar je.Tengok suasana malam di Putrajaya.Cantik pulak view malam dekat PICC ni.

Adli…

Masa tulah dia nak manjat. Nak duduk atas tembok tu. Kita ni seriau dah. Tak boleh tahan ni. Jom..jom kita balik. Sebelum balik tu singgah Uptown Puchong Perdana.Saja jalan-jalan. Ada pulak pertandingan karaoke. Yang bestnya Adli yang beria tepuk tangan siap cakap yey…hahaha. Dah tu orang sibuk nyanyi kat atas pentas dia sibuk menari kat bawah.








1 ulasan:

  1. Cantik view Kat Sana..... Munna pun baru 2 Kali he sampai putrajayq

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.