MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 18 September 2014

Bawa Adli jalan-jalan

Assalammualaikum semua.

Apa kabar hari ni? Harap semuanya sihat hendaknya.

Sebenarnya dah lama tak bawa Adli jalan-jalan. Dengan abahnya kerja 24/7. Balik lewat-lewat malam. Lagipun keadaan kesihatan Adli tidak begitu baik untuk dia jalan-jalan. Kesian anak ummi.

Ahad lepas bawalah Adli keluar. Rancangan asal nak membeli barang dapur. Akhirnya bawa Adli dengan anak buah ke Taman Tasik Cyberjaya. Bolehlah Adli main dekat taman permainan dekat Taman Tasik Cyberjaya tu. Seronoklah Adli.Jalan-jalan, lari-lari , lompat-lompat.

Dalam perjalanan nak balik suami ajak pulak ke Taman dekat Pullman Hotel. Boleh juga. Lagipun dah lama tak pergi situ. Dah dekat situ, Adli pulak nak ke tasik je kerjanya. Penat nak mengejar budak kecik ni. Akhirnya bawa jugaklah dia letak kaki dalam air tasik tu. Seronoklah dia. Tak nak balik pulak tu. Menangis.

Oklah. Korang layan jelah gambar dengan video yang disertakan ye.







2 ulasan:

  1. Jarang sangat anak-anak tak suka dengan air, kan? :)

    BalasPadam
  2. amboi adli kemain lagi kaki tu juntai2 main air yeak heheheheh

    kene bawak gi swimming pool ni kak...sure sonok adli dpt main air puas2.....

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.