MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 17 September 2014

Adli dan baldinya


Assalammualaikum semua.

Apa kabar hari ni. Harap semuanya sihat-sihat adanya.Lea pulak sakit perut dari Isnin lepas.Makan dan minum je mesti nak membuang balik.Ada yang tak kena benda yang dimakan ni.

Oklah. Ni cerita sabtu lepas. Dak adli ni suka benar main baldi. Hari sabtu tu dok mengheret baldi ke sana ke mari.Akhirnya minta kita masukkan dia dalam baldi. Nasib baik ngam ngam je dia dalam baldi tu. Bila dah masuk tu minta kita pulak bawa dia dalam baldi tu. Mana lah boleh. Badan semangat tu. 16kg.Tak larat ummi. AKhirnya lea bawa jugaklah. Lea letak atas meja makan.Lea letak atas meja tv. Muka-mula nangis.Tapi lastnya tersengeh-sengeh. Sukalah tu.Lain yang orang suka main lain yang dia suka main.Main yang pelik-pelik.
Oklah.korang layan je gambar budak bertuah ni…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.