MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 24 Jun 2014

Nutella Brownies Sedap


Nutella Brownies ni sepupu lea yang buat. Serius sangat-sangat sedap. Sampai pejam pejam mata menikmatinya kesedapan Nutella Brownies ni time lunch tadi.Sanggup tak makan dulu  sebab nak makan Nutella Brownies ni. Lea tak boleh buat brownies2 ni. Tak reti. Kalau kek pun jenis satu adunan bakar sekali pun tak reti sebab mesti nanti tak tahu dah masak ke belum. Kalau lapis selapis-selapis tu memang pakar dah. Sekejap je boleh siap sebijik kek. Yelah setiap kita ni ada kelemahan dan kelebihan masing-masing kan. Tapi sepupu lea ni memang pandai buat brownies. Sedap sangat-sangat. Lepas ni kena order lagi ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.