MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 17 Jun 2014

FLORIA 2014

Ahad lepas , tak plan pun nak pergi Floria. Cuma plan nak bawa Adli jalan tepi tasik dan hantar Azmeer ke IKTBN Sepang dekat Salak Tinggi. Lastnya suami bawa jugak ke Floria Putrajaya. Sekarang dah kena bayaran masuk. RM3 bagi dewasa dan RM1 bagi kanak-kanak. Gambar di atas adalah gambar pertama yang diambil. Korang tengok jelah Adli .Takde yang elok pun gambar yang diambil kali ni. Susah betul dah nak diajak bergambar Ada je halnya.

Korang tengoklah gambar-gambar ni.Adui...Kadang-kadang geram juga dibuatnya.Tapi bila mengenangkan budak kecik lagi. Takpelah....Sampai baju terbuka tu punyalah dia tak nak bergambar.



Korang perhati gambar-gambar di bawah. Bila penat mana dan je Adli nak meletak punggungnya. Penant sangatlah tu ye Adli.Sampai atas lampu pun nak duduk.





Dengan usu Amir je ada ok sikit gambarnya.
Tu pun ada yang menarik perhatian dia. Lmapu yang kat belakang tu.Nak sangat memegang lampu tu. Dilarang menangis , meraung macam orang kena pukul.


Yang paling seronok hari ni mak ayah ada sekali. 
Tahun lepas pun mereka ada juga.
Seronok sangat bila mak ayah ada kat sini.Kalau adik beradik ada dekat sini mesti lagi seronokkan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.