MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Monday, 23 December 2013

SARAPAN PAGI DI KEDAI MAMAK

Ni pun cerita dah lama. Tapi nak letak jugak sebab ada kenangannya disitu. Pertama kali Adli pakai sandle. Tu pun asyik tercabut-tercabut.Beli size besar sikit. Hihihihi. Time ni tak bagi lagi Adli makan roti canai. Tu yang masih bekal bubur dia. Makan dekat kedai.Sekarang…roti canailah fav. Dia kat kedai mamak. Kalau g kedai mamak sekeping roti tu lea boleh share dengan Adli. Adli…adli…kecik-kecik dah pandai duduk dekat kedai mamak ye…




1 comment:

  1. Bila besar sikit nanti adli boleh habiskan sekeping roti canai sendiri. Dan jangan lupa orderkan dia teh tarik satu gelas …… hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.