MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 11 September 2013

Adli 11 bulan

Assalammualaikum.

Salam sejahtera, Selamat Pagi dan Salam 1 Malaysia.

Anak bujang lea dah 11 bulan pada 7 September lepas. Sekejap je rasa masa berlalu. ..

Adli sekarang…..

1.  Tak boleh tengok lea pakai tudung. Mesti angkat tangan nak minta di bawa.
2   Pandai dah geleng kepala kalau dia tak nak.
3   Mulut semakin bising. Ada je nak cakapnya walaupun keluar la..la..la..
4.  Tidur sangat-sangat lasak. Tiba-tiba terasa ada orang terajang muka kita. Melintang antara katil dia ngan katil lea.
5.  Nampak dah sifat manja pada dirinya.Kalau suami marah dia pergi dekat lea minta dipeluk dengan muka kesiannya.Kalau lea marah pergi dekat suami mengadu.Nak dipeluk pulak tu.
6.  Pandai dah nak bergurau dengan lea dan abahnya.Dia yang dok main cak..cak dengan kita.
7.  Pandai nak berdiri sendiri dah sekarang.
8.  Pandai goyang-goyangkan badan bila dengar lagu.
9.  Suka tengok tv terutamanya BABY TV dekat Astro.
. 10 .Kalau dengar azan dekat tv berhenti sekejap dia.Kusyuk je dengar dan nengok azan dekat tv.
      
      Banyak lagi rasanya…nantilah lea update balik. Bulan depan dah setahun.Ingat nak buat jugak majlis birthday dia. Tengoklah plan nanti macam mana.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.