MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 30 Ogos 2013

Salam pagi jumaat

Assalammualaikum semua.
Selamat pagi.
Salam pagi jumaat…




 Pagi-pagi bila masuk ofis dah nampak bendera Maaysia.
Esok Hari Merdeka kan. Dah lama dah nak snap gambar bendera ni. Terlupa je. Hari ni baru teringat. Tapi yang tak syoknya dekat rumah takde bendera tahun ni. Takpe…Dah pindah dah tak tahu mana letak bendera sebelum ni.


Hari ni korang sarapan apa? Lea beli mihun kerang je. Mihun akak ni sedap. Mihun dengan kerang letak sambal sikit RM3. Korang rasa mahal ke murah. Hari ni ada pulak dekat gerai tu seri muka pulut hitam. Nampak sedap je. Belilah. RM 2 satu. Oklah jugak rasanya. Tapi dah biasa makan pulut yang biasa tu, tu jugak yang sedap.

 Oklah. Kali ni tinggalkan anda dengan gambar tuan rumah yang semakin bam bam.Tu yang kena letak gambar kecik je.Hahahaha. Lea pink hari ni.Pelik rasa….Hidung orang sarawak sarawak jugak..Hahahahaha

1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.