MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 29 Ogos 2013

Manja dengan atuk ye...

Assalammualaikum semua.
Selamat pagi.
Macammana dengan pagi anda hari ni?
Lea…dah 2 pagi ni dah lewat. Aduh…Rosak kedatangan untuk bulan ni. Ada merah.
Bangun dah awal dah, dah nak pergi kerja , sikecik lea berak pulak. Nak kena basuhkan dia, kemaskan dia sekali lagi. Tak sampai hati nak hantar anak dengan pengasuh tanpa basuh dulu.

Adli dengan atuk…

Adli dengan ayah lea memang rapat. Lagipun ayah rajin melayan dia. Sampai-sampai dekat rumah dekat Kuching hari tu ayah siap keluarkan mainan yang dia beli untuk Adli.Lagilah Adli. Tengok Atuk je angkat tangan minta dibawak.Manja betul dengan atuk.

Ayah pulak sikit-sikit cakap…Ala…sayang cucu atuk. Yelah ayah takde cucu lagi.Adlilah yang pertama.Lepas ni adik lea pulak. Haaa..takut tak terlayan je ngan cucu nanti.

Oklah..nak mulakan kerja. Kerja kena didulukan. Kang bising pulak bos karang.

Ok.Nak berkhidmat untuk negara dulu ye.




2 ulasan:

  1. kirenye adli ni cucu kesayangan atuk le kak yeak heheheheh...siap le pasni mesti atuk rajin beli kan mainan2 nieh....

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.