MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Friday, 23 August 2013

Bergaya dengan cermin mata hitam......


Anak bujang lea sekarang ni tau nak bergaya dah. Di bagi cermin mata elok je pakai time panas. Boleh pulak jumpa cermin mata kecik ni dekat Uptown Puchong. RM 5 je. Pakaikan dekat Adli ngam pulak tu. Kekadang  tu lucu jugak tengok gelagat dia ni.


4 comments:

  1. Bergaya betul Adli dgn spek gelap tu ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang YB.Tak nak bukak pulak tu.Panas dan silau kot

      Delete
  2. auwww..ensem adli..abis ramai awek Q nak mintak nombor tipon ni karang.....

    ReplyDelete
  3. comelnya adli.... bergaya dan encem sungguh....

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.