MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 1 Ogos 2013

Adli dengan cermin matanya...

Assalammualaikum semua.

Apa kabar hari ni. Harap sihat je semuanya .

Nak cerita apa ye hari ni…Nak cerita pasal Adli lah. Adli sekarang dah pandai nak bergaya dah.
Masuk je kereta benda pertama yang dia ambil cermin mata suami. Dah tu minta  kita pasangkan dekat dia.
Bila dah pakaikan tu , macam seronok sangat dia dok tengok luar kereta. Taknak tanggal-tanggal dah.
Bila kita nak ambik, mulalah menangis. Menangis macam orang kena pukul. Kadang-kadang geram jugak dibuatnya.

Oklah. Korang layanlah gambar sikecik ni…

Seperti kata orang sarawak…TUAIJA…..







3 ulasan:

  1. Kecik2 dah pandai bergaya nih..heheh

    BalasPadam
  2. dah besar dah nya..btw, sik balit swk raya tuk?

    BalasPadam
  3. amboi...encemnye adli...haa siap le anak dare mengejar nanti ekekeekek

    **selamat hari raye...mohon ampun maaf zahir dan batin...moga2 kite mendapat keberkatan di syawal yg mulia .....

    hati2 pulang ke kg yeak...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.