MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 30 Julai 2013

SUKANYA DIA.......


Assalammualaikum semua.

Seronoknya rasa. Selasa depan lea dah berada di Kuching dah.
Tak sabar rasanya nak balik Kuching.
Rindu dekat keluarga lea dekat sana.

Ni cerita sebelum puasa hari tu.
Lama tersimpan dalam draf.Korang tengok gambar tu.
Suka betul Adli dibuat begitu. Cantik pulak gambar ni.
Gambar ni diambil dekat taman dekat Pullman Putrajaya.

Yang lucunya, tengah tido pada malamnya Adli boleh mengigau.
Mengekek dia ketawa. Mula-mula tu lea terkejut jugaklah.
Dah tu nak tergelak jugak nengoknya.

Tulah..benda yang dia dapat siang dibawanya ke malam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.