MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 9 Julai 2013

Salam Ramadhan..

Assalammmualaikum semua.

Esok kita dah mula berpuasa kan. Pejam celik, pejam celik bertemu balik dengan Bulan Ramadhan kan.

Ramadhan tahun ini insyaallah menyambutnya dengan sikecik Adli. Hehehe. Sekarang dah semakin nakal dan semakin banyak akal. Mulut pun dah tak reti diam. Dapat dibayangkan riuhnya dia nanti. Time sahur pun silap-silap dia bangun sama.

Ramadhan tahun ini kalau boleh nak masak je untuk berbuka.Taknak beli-beli dah. Banyak sangat pengalaman yang tak menyeronokkan bila membeli juadah untuk berbuka. Nampak sedap tapi rasanya…Entahlah kan. Para peniaga ni kalau berniaga biarlah dengan ikhlas bukan hanya mengejar keuntungan semata. Yang paling menyedihkan makanan yang dah basi pun dijual jugak….

Oklah.Nanti sambung lagi.

DARI LEA,SUAMI DAN SI COMEL KAMI ADLI SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN DIUCAPKAN.


1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.