MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 26 Jun 2013

Bila di Langkawi..

Perjalanan ke Langkawi diteruskan pada keesokkan harinya. 
Sampai ke Kuala Perlis kita makan dulu. 
Kami naik feri jam 1.30 petang. 
Sampai di Langkawi, ambil kereta sewa dan terus ke hotel yang terletak di Pantai Cenang. 
Kami rehat-rehat dulu dan petangnya suami ajak pergi makan dan shopping... 
Hari pertama dah shopping dah.
Pergi dekat bangunan HIG tu terus cari pemanggang ajaib HIG.Harga 79.90. 
Untuk lea, mak dan 3 lagi untuk kawan-kawan dekat opis yang kirim.
Mak lea siap-siap dah beli coklat. Ambik...dua troli penuh.
Lea pergi kali ni memang nak shopping.Tulah apa yang lea nak lea ambik.
Kali pertama pergi dulu memang takde niat nak shopping.
Sekadar nak berjalan.
Beli pun...lea cuma beli coklat je.
Tapi tulah..dah niatnya nak shopping hari pertama je boleh shopping dengan suka rianya.
Hari kedua dan ketiga dekat Langkawi hujan selebat-lebatnya.
Malam pulak ribut. Cuak jugak time tu sebab hotel dekat sangat dengan pantai.
Alhamdulillah takde apa yang berlaku.
Tapi memang takde jalan-jalan. Cuaca yang tak mengizinkan.
Dalam hujan-hujan tu pun sempat jugak pergi ke pulau-pulau.
Tu kita sambung di cerita yang seterusnya k.

Siap beli beg besar tu tiga. Penuh dengan coklat dan pemanggang ajaib.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.