MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 19 April 2013

Terung Asam

Semalam balik dari kerja terus check dalam periuk mak masak apa.
Seronoknya rasa dihati bila ternampak asam pedas ikan tenggiri dengan TERUNG ASAM.
Dekat semenanjung ni tak taulah lea ada ke tak Terung Asam ni.
Tapi dekat sarawak memang ada dan terung asam ni mak bawa khas dari Sarawak.
Berselera betul makan semalam.
Yelah..dah lama sebenarnya tak makan terung asam ni.


gambar kurang memuaskan.Nak cepat..........



Nilah terung Asam.Lea ambik gambar dekat blog  ini

4 ulasan:

  1. jawapannya ada di semenanjung.. tapi x igt jumpa/pernah nampak kat mana...

    BalasPadam
  2. macam tomato rupanya..tempat ikan bakar tu di Besut Terengganu lea.

    BalasPadam
  3. Rasa macam tak pernah tengok je terung asam ni :)

    BalasPadam
  4. nyaman nya....terung asam ada di sarawak jak oo...semenanjung tkde ..kalau yg ada serupa mcm je..tapi tu bukan terung asam

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.