MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 19 April 2013

Sedikit kisah di pagi Jumaat

Assalammualaikum semua.
Selamat Pagi.
Salam Pagi Jumaat.

Alhamdulillah..bertemu lagi kita di satu lagi Jumaat.
Malam Jumaat semalam berlalu dengan jayanya tanpa ada apa-apa yang berlaku. Hahahahahha. 
Korang dah fikir ke laut ni.
Suami kita dha sibuk sekarang ni.
Pergi DUN sini pergi DUN sana.
Macam dia pulak Ahli Parlimen.

Oklah..dah merapu yang bukan-bukan dah ni.
Korang dah sarapan?
Lea baru lepas.
Makan nasi lemak yang langsung takde rasa lemak.
Frust betul rasanya.
Bau dah sedap dah sebab dialas dengan daun pisang.
Tapi rasa..............minta maaflah.
Rasa tak berbaloi dengan harga RM3.
Nak beli lagi Nasi Kerabu semalam tapi dah jam 7 lebih baru akak yang jual tu tolak troli.
Cubalah berniaga awal sikit.
Frust sekali lagi.
Lastnya beli nasi lemak jelah.
Nak buat macam manalah kan.
Makan jugalah sikit buat alas perut.

Nasi lemak tak sedap langsung

1 ulasan:

  1. Memang frust klau makanan kita beli mahal tp hasilnya mengecewakan..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.