MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 18 April 2013

Lama dah tak makan ni....

Assalammualaikum.
Selamat pagi semua. 
Hari Khamis dah kan? 
Esok jumaat.
Malam ni pulak malam jumaat. 
Sekejap je rasa habis dah seminggu. 
Sarapan apa pagi ni? 
Lea makan nasi kerabu je. 
Lama dah tak makan nasi kerabu ni.
 Beli kat tepi jalan dalam perjalanan ke pejabat. 
Rasanya? Hmmmmm...bolehlah...
Tapi kan..pedas sikit. 
Sikit tak sikit jugaklah.
Berair jugak dah hidung ni. 
Nasi kerabu lea suka kalau makan dengan ikan goreng dengan telur masin. 
Tu je yang sedap kalau makan ngan nasi kerabu.
Lea tak reti nak makan dengan lauk lain. Nanti hilang rasa nasi kerabu tu. Bagi lealah.
Oklah.
Nanti sambung lagi.
Lea nak makan dulu. 


5 ulasan:

  1. Nasib baik baru makan semalam, klau tak konpem ngidam..hehee

    BalasPadam
  2. Kira berat sarapan Lea pagi ni. Tengahari ni dah tak makanlah kot?

    BalasPadam
  3. Kat Sarawak sekarang ni ada tak orang jual nasi kerabu? Masa saya duduk sana dulu takde makanan Pantai Timur dijual di sana .... huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. sekarang dah ada tapi tak sesedap dekat semenanjung ni

      Padam

Terima kasih atas komen anda.