MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 31 Januari 2013

Esok cuti....sukenya.....

Hari ni mengantuk yang amat sangat.Menguap sesaje.Semalam dekat nak 2 pagi baru tidur. Yelah Adli jam 12 setengah baru tidur.Sebelum tu dok ajak lea main, dok ajak lea sembang.Kita pun layan jelah. Lastnya 12 setengah tu sambil dia dok main-main tangan dia terus tertidur.Alhamdulillah.Boleh lea buat kerja lain.Lipat kain dan iron baju untuk pakai hari ni. Nak basuh kain memang tak larat dah.Takpelah.Basuh hari ni. Jadi dua hari sekali dah basuh kain.

Jam 2, jam 3, jam 4 sedar jugak.Dok dengar bunyi Adli nak susu.Sambil tu tengok juga pampersnya.Jam 4 tukar pampersnya. Jam 5 pula, sedar, basuh botol susu Adli dan terus mandi. 6.30 pagi dah gerak hantar Adli rumah makngahnya. Selalu beli je sarapan dekat rumah.Hari ni lea lalu je kedai abang jual nasi lemak tu. Rasa lewat dah. Jadinya pagi tadi kirim mihun dekat kawan seopis beli dekat cafe. Tak sempat nak pergi cafe sebab ada kerja urgent yang perlu dibuat. Urgent sangat...Entahlah.

Hari ni nak settle semua kerja yang menunggu atas meja. Harap boleh siap sebelum balik 4.30 petang ni.Tak naklah teringat kerja bila dekat rumah.Nak rehat sepuasnya cuti 3 hari ni. ....

Sayang Adli sangat sangat

2 ulasan:

  1. Cuti lama sikit dari biasa, boleh bawa Adli jalan-jalan lagi. Melepak mamak lagi ker? hehehe

    BalasPadam
  2. makin comel la adli ni. geram tgk pp dia cam nak gigit. hehehhe

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.