MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 7 Disember 2012

Dua bulan dah..


Alhamdulillah.ADLI genap dua bulan hari ni. Semalam dah buka sarung tangan dia. Dia dok main-main je dengan jari dia.Nampak comel sekali.Dia dok pegang hidung dia, telinga dia.Geram tengok tau.

Sekarang tak boleh dah tengok abah dia.Mesti  nak minta ambik. Mulalah dia dok angkat-angkat tangan dia. Yelah.Abah suka dok layan dia. Lea pulak tukang tidurkan dia. Peluk dia. Goyang-goyang sikit, tidolah dia.

Sekejap je rasa dah dua bulan dah.Dah dekat nak sebulan jugalah dok kat semenanjung ni.Alhamdulillah…Nasib baik ada mak lea nak tengokkan dia.Tapi sampai bulan 1 ni jelah.Lepas tu pandai-pandailah lea dan suami sendiri. Insyaallah.Boleh….


2 ulasan:

  1. Boleh atau tak boleh, itu akan datang dengan sendirinya. Natural kata orang. Jangan risau. Sebab rasa kasih mengatasi segalanya.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.