MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 4 Disember 2012

Di Teluk Cempedak

Dalam perjalanan balik dari Terengganu kami singgah dekat Teluk Cempedak.Cantik rupanya Teluk Cempedak. Adli time ni tido je dia.Tapi tak lama pun dekat situ sebab jauh lagi perjalanan ke Puchong.Tapi lain kali nak pergi lagilah dekat situ.Tunggu Adli besar sikit.
Jauh perjalanan mak kali ni

Mereka kesayanganku

12 ulasan:

  1. Saya pernah sampai Teluk Cempedak sekali saja. Tu pun tak boleh mandi, sebab laut bergelora masa tu.

    BalasPadam
  2. seronok sesekali berjalan jauh ni...
    dapat tengok tempat orang kan!
    jom tukar link dlm blog list.

    BalasPadam
    Balasan
    1. aah.sesekali berjalan jauh. jomlah tukar link dlm blog list

      Padam
  3. Lain kali kenalah bermalam di Kuantan. Banyak tempat menarik utk dilawati selain dari TC.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak sempat YB.Kalau lama sikit cuti memang nak tido sana

      Padam
  4. Saya cakap dah mcm duta pelancongan negeri Pahang pulak .... hehehe

    BalasPadam
  5. Nampak cantik tp xpenah sampai lg..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.