MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Tuesday, 4 December 2012

Di Teluk Cempedak

Dalam perjalanan balik dari Terengganu kami singgah dekat Teluk Cempedak.Cantik rupanya Teluk Cempedak. Adli time ni tido je dia.Tapi tak lama pun dekat situ sebab jauh lagi perjalanan ke Puchong.Tapi lain kali nak pergi lagilah dekat situ.Tunggu Adli besar sikit.
Jauh perjalanan mak kali ni

Mereka kesayanganku

12 comments:

  1. Saya pernah sampai Teluk Cempedak sekali saja. Tu pun tak boleh mandi, sebab laut bergelora masa tu.

    ReplyDelete
  2. seronok sesekali berjalan jauh ni...
    dapat tengok tempat orang kan!
    jom tukar link dlm blog list.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah.sesekali berjalan jauh. jomlah tukar link dlm blog list

      Delete
  3. Lain kali kenalah bermalam di Kuantan. Banyak tempat menarik utk dilawati selain dari TC.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sempat YB.Kalau lama sikit cuti memang nak tido sana

      Delete
  4. Saya cakap dah mcm duta pelancongan negeri Pahang pulak .... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpe.melantik diri sebagai duta

      Delete
  5. Nampak cantik tp xpenah sampai lg..

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.