MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 30 November 2012

MAHA

Korang dah pergi MAHA?Lea dah pergi hari pertama lagi. Dengan suami dan ayah lea.Kebetulan ayah ada dekat sini, bawaklah dia jalan-jalan kat sini. Tempat yang paling lea suka pergi tempat lembu dan kerbau yang besar-besar tu.Luar biasa besarnya.Terpegun sekejaplah.Kalau buat korban tu satu kampung dapat makan kot. Harga pun mau ribu riban. Banyak betul buah-buahan yang segar dekat sana.Tak beli pun.Malas nak bawak.Berat.Cuma beli laksam dengan popia basah je. Hahaha.Mana-mana pergi pun harus makan..makan yang didahulukan.


Buah hati pengarang jantung yang sudah semestinya bergambar di Pavilion Negeri Perak.Maklumlah kan.Teman kan orang perak.

2 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.