MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 11 September 2012

Sapa yang nak sakit.......

Sudah lama lea tak menaip di blog ni.Lea tak berapa nak sihat.Sakit yang telah lama lea alami , telah menyerang dengan teruk untuk kali ni.Nak keluar ke mana-mana pun dah malas. Sakit, letih, lemah semuanya ada.

Bila dah sakit macam ni semuanya jadi tertangguh.Semuanya yang dibuat serba tak kena jadinya.Kadang-kadang menangis jugak menahan sakit.Pergi klinik swasta dan doktor dah buat surat untuk refer ke hospital kerajaan.Semalam dah pergi , dah jumpa doktor dan ada temujanji seterusnya dua minggu akan datang.Bila dengar doktor cerita pasal kaedah-kaedah perubatan yang akan lea lalui, takut jugak rasa dihati.Takpe demi kesihatan luar dan dalam tubuh badan lea, lea akan lalui semua tu. 

Semoga semuanya akan pulih seperti biasa selepas ini.

2 ulasan:

  1. Cc...
    sbr ye cc..
    mungkin ada hikmah utk semua yg jadi..
    CC rest ckup2 k.
    jgn stress sgt.x yah pk lgsg pun psl keje k.
    get well soon..jazakallah

    BalasPadam
  2. assalam..dah 2 minggu dah x jenguk blog..tok pun br nak blogwalking..kenak ngan ktk..? mun apa2 padah jak, ney pat nolong...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.